vi skulle ju inte ses förrän på fredag

åh, mys kväll med vännerna. jag kan fortfarande inte äta utan vilja gå raka vägen till toan och vända magen ut och in. jag vill ha mat. men jag är inte hungrig. har under det här året ätit:
4 korvar på fyllan på nyårsnatten
en macka igår
några vindruvor igår
några popcorn igår
tre clementiner idag
minimalt med tacos som innehöll köttfärs, gurka, sallad, sås, ost. idag. hoppade brödet. storleken var inte ens en tredjedelstallrik.

thats all. jag är inte hungrig men känner hur huvudet börjar lägga av och jag hänger inte med. trött och grinig. vill äta. får i mig vätska men hur näringsrikt är vatten. 

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0