det börjar nu.

nu har jag bestämt mig för att nu jävlar ska det bli ändring igen. jag vet att jag satt här i januari och sa samma sak. och det var så nära att jag lyckades. sen kom den där innebandy matchen som förstörde allt. matchen som krossade mitt knä och mina alla mål. men nu är jag nästan inne på rätt spår igen. ingen riktig fotbollsträning än men gymmet är numera mitt andra hem och resulteten visar sig genom att öka vikter och så vidare. 
 
nu då. min resa mot ett bättre liv. tänkte att ni skulle få följa med på den.
 
just nu håller jag på med dom här utmaningarna. är inne på dag 8.
bananpannkakor till frukost har numera blivit standard efter morgonpassen på gymmet.

Åsikter

Säg vad du tycker:

jag heter:
spara mig

E-postadress: (endast för mig)

vill du att jag ska besöka dig?:

Lätta nu på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0